Friday, August 10, 2007

Blogosfera despre Ahoy.ro

Am răsfoit zilele astea să văd cine ce mai ştie/zice despre Ahoy.ro în condiţiile în care în această săptămână a explodat numărul siteurilor de socializare.

Zoso în stilu-i caracteristic a "lăudat" lansarea unui site de socializare ca mai apoi subiectul să fie preluat de blogosferă. Apoi pe deceblog.net se scrie ca Nimenu nu vrea socializare, iar subiectiv.ro vorbeşte de (ne)seriozităţuri.

Într-o notă mai optimistă aflăm de la publog.us că:

Când am primit mailul de la Liviu, am intrat pe site şi mi-am cerut o invitaţie. Comparativ cu socializeaza.ro, aici ai posibilitatea să faci request, să primeşti o invitaţie ca mai apoi să te inregistrezi. Pot zice că asta e un plus faţă de socializeaza.ro, unde trebuia să ai un cunoscut în sistem ca să primeşti o invitaţie. Aici e un inviteony, dar mai friendly, ca să zic aşa. Ahoy îmi sună puţin cam atipic, dar personal, îi dau mai multe sanse decât precedentului de 12 caractere.
Acesta continuă cu plusurile dar aminteşte şi minusurile pe care crede ca le are Ahoy:
Designul primei paginii e destul de web2.0-ish, chiar îmi place. Bate socializeaza.ro, al carui index seamănă cu o secţiune de login la Cpanel ori vreun client de mail intern. La partea din spate, la motorul propriu-zis mai sunt destule de lucrat. Ce îmi doream să văd? Să văd o secţiune cu membrii activi, poze adăugate recent and stuff.

2 comments:

Unknown said...

Szerintem az Ahoy.ro egy nagyszerű „Social Networking” oldal, ezerszer jobb, mint pl. a híres iwiw, viszont szerintem a romániai fiatalság egyszerűen még nem érett meg rá, hogy elfogadja! Ahogy én látom nekik csak a társkereső típusú oldalak, kellenek, ahol úgy mutatkoznak be, hogy „tökös csávó vagyok és egy jó csajt, keresek”. Az Ahoy-t úgy képzelem, mint egy virtuális névjegykártyát, megtalálod az elkallódott barátaidat, osztálytársakat stb. a hab a tortán, hogy lehetőséged van blogolni, apróhirdetést feltenni stb. Romániában a Startpage.ro sem jött be és tudtommal le is álltak a szerkesztésével, mert helyette mindenki a Google-t használja.

Anonymous said...

jo kezdet